avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt marsjanka

i znów do przychodni

Piątek, 27 września 2013 · dodano: 28.09.2013 | Komentarze 0

Nad ranem kaszlak zakatarzony spędza godzinę w kolejce przed przychodnią, żeby się załapać na "numerek" do lekarza. Jakiś uprzejmy człowiek zaparkował sobie obok mnie autem i kółko mu trawniku zlądowało - nie jemu pierwszemu - cały rower obryzgał mi błotem z pracowicie przez podobnych jemu geniuszy tworzonej kałuży... Do domu powrót, drzemka i jeszcze na wizytę i z powrotem.
A jutro miałam w planach 60 km wycieczkę...
W ogóle chorujących powinno się wypędzać z miejsca pracy. Ja łapię od koleżeństwa wszelkie zarazy, oni sobie chodzą z tym radośnie, a ja na zwolnieniach ląduję... I tak że tym razem z pewnych powodów przynajmniej antybiotyków mi przepisać nie można, to i bakteryjki w przewodzie pokarmowym szczęśliwsze i portfel spokojniejszy tym razem;)