avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl

Enklawa Narwiańska - rajd z NPK

Sobota, 7 września 2013 · dodano: 28.09.2013 | Komentarze 0

Moim rowerem śmigała siostra, udało mi się ją namówić;) Ja mężowski, mąż moim górakiem, który był na wczasach u rodziców. Obawy - ja cierpię od mężowskiego siodełka, mąż od za krótkiej sztycy, a siostra z nadmiaru kilometrów. Ostatecznie wszyscy jakoś przetrwali;)
Wycieczka trochę ewoluowała od moich zwyczajowych zasad - jadę przodem, czekam od czasu do czasu, żeby zebrać grupę, cośtam opowiadam jak mi wpadnie w oko. Frekwencja była super:) To dzięki grupom wyspecjalizowanym w podróżach tego typu, których uczestnicy niemal przy pierwszym moim przystanku na zebranie grupy i ewentualne słowo wstępu po prostu mnie wyprzedzili;) Ja obecnie nie jestem w najwyższej formie i obiecałam sobie siebie nie forsować, a tym bardziej debiutującej siostry. Więc tym razem pilnowałam raczej tyłów, a wycieczka przerodziła się w prawdziwy rajd - po prostu jazda bez gadania;) Można i tak, ja mam w zwyczaju dostosowywać się do potrzeb uczestników - nikogo nie odpędzałam jeśli chciał jechać koło mnie:)
Pierwsza cześć podróży - wałem z Pułtuska do mostu w Wierzbicy (tuż pod Serockiem). Potem opierając się pokusie jazdy wąską drogą krajową - nieco przedłużoną drogą przez kilka wsi - w tym Golądkowo, gdzie dzięki uprzejmości dyrektora Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Golądkowie mogliśmy podziwiać oprowadzeni przez nauczycielkę ze szkoły teren placówki i Muzeum Maszyn Rolniczych. Przygotowano również dla nas miejsce na ognisko.
Potem powrót do Pułtuska, gdzie udało się jeszcze zobaczyć zabytkowe auta opuszczające najdłuższy rynek w Europie.
Pogoda piękna.
Obrazki na pamiątkę:

Zbiórka koło pułtuskiego rynku © nymphetamina

Wycieczka pokonuje Most Wyszkowski © nymphetamina

W Muzeum Maszyn Rolniczych © nymphetamina

Odpoczynek koło ZS w Golądkowie © nymphetamina

Po odpoczynku - na Pułtusk © nymphetamina

W Pułtusku zdążyliśmy popodziwiać rozjeżdżające się z rynku zabytkowe auta © nymphetamina