avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl

słonecznie nad Wisłą

Niedziela, 27 października 2013 · dodano: 27.10.2013 | Komentarze 0

bardzo słonecznie, gorąco wręcz.
cmentarz szczelnie obstawiony handlarzami, został tylko różowy szlak wykorzystywany przez kupujących. a rowerzyści powinni sobie zniknąć, a co.
przejazd na wycieczkę w temacie zwierzaków nad Wisłą. rower stacjonuje koło zoo. potem ciężko do niego dotrzeć, bo w okolicach południa chodniki od brzega do brzega już zajęte szanownymi samochodami. mimo pięknego dnia wnerwicy można dostać.
wycieczka niestety też nie nazbyt udana, bo przewodnik może i wiedział o czym mówi, ale mówił to głównie do swych kolan, ewentualnie kurtki.
małżonek nawet nie próbował wziąć udziału, tylko udał się na tradycyjną przejażdżkę nadwiślańską ścieżką. wypatrzywszy go wracającego, odłączyłyśmy się z siostrą od wycieczki urządziliśmy sobie słoneczny niedzielny spacer nad Wisłą. i też fajnie. słońce cudne:)
obrazki na pamiątkę:

Wisła w Warszawie © nymphetamina

Podglądanie z wiślanego brzegu © nymphetamina

Trochę spacerem, trochę rowerem © nymphetamina