avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt mój rower. o.

w kancikach po lesie, czyli na rozmowę o pracę

Czwartek, 16 lipca 2009 · dodano: 22.07.2009 | Komentarze 2

Nawet się nie spodziewałam że tak szybko do tej Zielonki dotrę. Droga przyjemna po lesie, ciepło, rozmowę przeżyłam. Fajnie:)
Jechałam sobie spokojnie, powoli, ale dzięki brakowi świateł i dziwnych skrzyżowań ogólne tempo chyba było niezłe - czas jednak wpisuje orientacyjnie, ciągle zapominam sobie jakoś go zarejestrować.

nymphe
| 21:47 środa, 22 lipca 2009 | linkuj właśnie chyba źle oszacowałam czas, ponieważ jechałam wolniej niż zazwyczaj z tym że przystanków "na światła" nie miałam po drodze. chyba będę musiała troszkę "przedłużyć"tą wycieczkę;) a pogoda fajna była taka bezwietrznie neutralna:)
lavinka
| 21:34 środa, 22 lipca 2009 | linkuj Niezła prędkość średnia, musieć było z wiatrem w plecy :)