avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt mój rower. o.

Miodowa jazda;)

Sobota, 15 sierpnia 2009 · dodano: 15.08.2009 | Komentarze 0

Miodowo i słodko, bo wreszcie wyciągnęłam męża, żeby się ze mną zabrał do pracy i z powrotem, a w międzyczasie poczytał książkę w parku;) Jako że już nie sama, więc wybrałam na drogę powrotną zarzuconą nieco trasę po wale i przez Most Siekierkowski. A na wale owym tak świdrujący w nosie zapach miodu się niósł.. oj mocno:) Kwiecie niemal po horyzont na którym zza drzew majaczy pałac kultury...

Niestety, coś się zepsuło w tej trasie i chyba nie wrócę już. Może zgredzieję na starość, ale dawniej (ee miesiąc temu?) jakoś sensownie się z ludźmi mijało (dosłownie i w przenośni) tam, nawet jak błoto i zawieruch jeden drugiemu starał się nie zagrażać. Są tam jakby 2 wyjeżdżone ścieżki i jedna płytsza środkiem. Ta płytsza - bardziej komfortowa. Niegdyś nie było problemu, by obie "strony" zjechały na te boczne mijając się. Dziś przede mną nie zjechał nic - poczułam się dziwnie - jak "wypłoch" jakiś którego można strącać dalej z drogi skoro już zjechał na bok . Odległości nie były moim zdaniem bezpiecznie - nie czułam się komfortowo - i to nie tylko dlatego że tylko ja jechałam mniej wygodną drogą - nie jest fajnie być mijanym w bliziutkiej odległości przez rozpędzonego dużego faceta, czy cały rządek rowerzystów z których pierwszy cię ignoruje, a reszta w związku z tym nawet nie wie o twoim nadjeżdżającym obawiającym się strącenia istnieniu. Cóż, trochę się dziś zawiodłam na ludziach.

Jest miód, jest i dziegieć - samo życie;)

Miodowa jazda - łączyście © nymphetamina

Miodowa jazda - pani W. chłonie wonie;) © nymphetamina

Miodowa jazda - Spomiędzy zieleni i chmury - pałac kultury! © nymphetamina

Pozdrawiają główni bohaterowie wycieczki:)