avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt mój rower. o.

roboczo i o sakwach trochę

Niedziela, 13 września 2009 · dodano: 21.09.2009 | Komentarze 0

Sakwy jeżdżą ze mną radośnie dalej. Marzyłam o takich, które będą się pyk pyk tylko wypinać elegancko z bagażnika gdy zechcę. Teraz marzę jeszcze o szelkach, by na plecach je czasem dźwigać lub chociaż o pasku na ramię. Na podróże jeszcze nie zapracowałam, teraz wozimy się głównie do roboty i na zakupy, więc większa poręczność by się przydała, ale póki co jestem i tak zadowolona. Poprzedniczkom jednym urwało się dno, a mężowskim małym , w których tylko kanapki do pracy wozi ścianki się dość szybko wycierają i tylko patrzeć, a gołębie mu kanapki po drodze podjadać będą;] Więc teraz oboje mamy radosne zielone Crosso:) A na wyprawę musi jeszcze przyjść czas!

Haki i mój bagażnik dogadują się bardzo dobrze. Dolny zaczep powinien pewnie łapać się czegoś bardziej równoległego do ziemi, ale i na skośnym trzyma się dobrze, nie mam żadnych problemów z wypinaniem, czy to na rożnych dołach, czy to gdy znoszę rower po schodach i czasem niemal poziomo go o bioderko opieram. Zdejmowanie - pyk pyk po prostu:) Zakładanie tak samo:)

Trochę zaskoczyła mnie wielkość - wyobrażałam sobie je jako sporo większe - ale chyba jest ok, trzeba nad logistyką popracować;] Ponadto zaczyna podobać mi się patent, że na co dzień wyglądają tak niepozornie, a w razie potrzeby możne wyciągnąć jeszcze komin - sporo do góry, jednocześnie wydłużając paski od zapięć i od razu miejsca przybywa.

Odcień zieleni mógłby być trawiastszy trochę, ale taki też jest akceptowalny.

Jeśli ktoś używa sakw kanapkowo-termosowo-ksiązkowo-zakupowo-przejażdżkowo-w_planach_coś_dłuższego -> to myślę że są w sam raz:)