avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt mój rower. o.

prawa Warszawa

Czwartek, 26 listopada 2009 · dodano: 27.11.2009 | Komentarze 0

Po odbiór allegrowego zakupu. A jako że późno i ciemno, jednoosobowo oraz teren nieznany postanowiłam darować sobie na dziś zwiedzanie i pomknąć trasą względnie znaną i w pobliżu dróg ruchliwych.
Trochę zbiła mnie z tropu skleroza - zapomniałam wypłacić gotówki w bankomacie pod blokiem i przypomniałam sobie o tym w terenie 100% obcym, ale jakoś wreszcie i taka maszyna się znalazła. A teraz adres sprzedającej.... Ulice bez nazw na mapie, niewidoczne tabliczki z nazwami ulic i numerami domów.... I jedyna osoba którą widać sama mnie pyta o drogę;]
W końcu cel podróżny znalazł się w środku grodzonego osiedla pomiędzy blokami o adresach z jeszcze innych ulic;] Latarnie za grube, a płotek z za gęstymi szczebelkami, żeby zaparkować rower...
Poszukiwania i mierzenie zakupu (w końcu wyszłam z zupełnie czymś innym niż zamawiałam;) zużyło mi tyle czasu, że do powrotu zabrałam się nieco spanikowana. I postanowiłam ciąć "na oko", aby tylko jak najszybciej do domu. "Rozgrzana" dojazdem już nie bałam się tak jazdy obcymi ulicami po zmroku. Było ok. Trochę strachu narobiła mi przednia lampka, która znów się odłamała i wisiała na kabelkach świecąc raz do przodu raz w bok. Na szczęście tylna ok i do jazdy na ulicę szczególnie po zmroku stroję się w odblaskową kamizelkę, więc trzymałam się ulic. I to jakich.... Gdybyście zapytali mnie kilka miesięcy temu czy przejechałabym je rowerem, to nawet bym nie odpowiedziała, tylko patrzyłabym z oczami baardzo szeroko rozwartymi;)
Mapka poniżej - na południe drogą rowerową z grubsza wzdłuż Wisły. Powrót na przełaj przez Pragę:

&msid=102504022256709341899.00047958df30ad9d5907a
ps. przy okazji serdecznie polecam blog o tytule takim jak mój wpis - Prawa Warszawa.