avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl

sprawunki z poznawaniem okolicy

Wtorek, 5 stycznia 2010 · dodano: 06.01.2010 | Komentarze 0

Znowu nikt mnie nie zauważa;( Na początek olał mnie licznik - nie zwraca uwagi na moje kręcenie wcale albo na chwilę i to nie doceniając mojego tempa:( Ludziska na ścieżkach nie słyszą mojego dzwonka, a jedna pani idąca środkiem ścieżki , kiedy ją mijałam nagle zeszła do krawężnika tak że ja wylądowałam poza nim i wcale mi się to nie podobało. Później nieoświetlony starszy rowerzysta uparcie dążył do zderzenia czołowego mimo że po swojej prawej stronie miał mnóstwo miejsca. Uf, przynajmniej na przejazdach rowerowych byłam dziś zauważana przez kierowców.
Sprawunki polegały na połażeniu z siostrą po Arkadii. W sumie ze wszystkiego najciekawsze dla mnie były stojaki rowerowe;) Gdy przyjechałam puste, gdy odjeżdżałam zostawiałam tam już 3 inne rowery.
W drodze powrotnej się rozpędziłam i pozwiedzałam Targówek. Trochę na wyczucie, bo mi się mapy wyjmować nie chciało. Całkiem przyjemnie się jechało. Znalazłam jeden serwis rowerowy wciąż w stanie hibernacji, jednego nie znalazłam wcale, a jeden zupełnie nieplanowanie i dość przypadkowo. Znalazłam także aptekę (już do starej tej sieci, mimo że bardziej po drodze nie wrócę, niech poznają moją konsumencką moc;). Znalazłam nareszcie drogę, która zaprowadziła mnie na bardziej znane tereny:) A jak znane tereny to naprzód! Jeszcze część aptecznych sprawunków podrzuciłam siostrze i do domku:)
Rześko, ale bez wiatru. Poza dłońmi które wychłodziłam za bardzo strojąc się i pakując sakwy pod Arkadią nic mi nie przeszkadzało. Szkoda że mężowski rower choruje i do pracy będzie musiał jechać tramwajem. A ja jutro na Wilanów. Ciekawe co mnie tam spotka. Zobaczymy.