avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl

na południe

Czwartek, 24 czerwca 2010 · dodano: 24.06.2010 | Komentarze 0

dziś dla odmiany kolejami mazowieckimi z dworca wschodniego w strony południowe.
nabawiłam się już w tych pociągach nerwicy - gdy słyszę, że ktoś wchodzi przez drzwi koło mojego przedziału - zaczyna mnie boleć brzuch - tak się boję, że zaraz wlezie mi jakiś łepek czy menel i zacznie rozsiewać papierochowe trucizny. niestety - to okazuje się standard w przedziałach dla "osób z większym bagażem ręcznym". i co z tym fantem zrobić? nie jest to miłe:(
dziś dzień ulewnie dosyć deszczowy. w Otwocku jeziora na ulicach. 20 kierowców ze względną wyobraźnią, ale kurde, wystarczy jeden półmózg, wg którego jeśli on jedzie swym autkiem, to reszta świata powinna teleportować się do innego wymiaru lub ewaporować. no i znalazł się taki co mnie schlapał po czubeczek głowy. ten chroniony był przez płaszcz, ale nogi miałam mokre calutkie. eh, dobrze, że wzięłam ubiór na zmianę. rok jazdy między samochodami już mnie tego i owego nauczył...