avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt mój rower. o.

pod znakiem ślimaczego tempa

Poniedziałek, 11 lipca 2011 · dodano: 11.07.2011 | Komentarze 0

1. [10,5 km] pod znakiem ślimaczego tempa. niekoniecznie mojego. ślimaków konkretnie. stadami "pędziły" w poprzek drogi. prawdziwy slalom musiałam dziś uprawiać.
w Warszawie była niezła mgła. aż światełka odpaliłam. czasem sobie myślę, że od czasu do czasu warto rano wstać - później bym mgły nie widziała. ale codziennie.... nie jest fajnie.
w Barchowie jeszcze wilgoć czuć było w powietrzu, ale Słonko już się uśmiechało. trochę optymizmu na początek tygodnia?
2. zapomniałam telefonu, kluczy nie mam od rana, nie mam jak się kontaktować, boję się że jak wpadnę do rowu to nikt mnie nie znajdzie, nie mam blokady do roweru, a na pocztę jechać muszę. masakra;]
3.[14 km] bez kontaktu z Chłopem - on czeka pod pocztą, ja bojąc się, że się miniemy, do domu pojechałam. trochę czasu się zmarnowało. ale jaką wolność daje rower - jak zmieniam zdanie co do tego gdzie chcę jechać, to skręcam kierownicę i do przodu. lekko, szybko. przynajmniej na tych osiedlowych dystansach;]