avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt mój rower. o.

roboczo

Czwartek, 14 lipca 2011 · dodano: 14.07.2011 | Komentarze 0

1. [10,5 km] Z rana ciemne chmury wisiały nad stolicą. Jakoś tak pusto w ogóle było, mimo że dziś wybrałam się na późniejszy nieco pociąg. Mroczno, ciemno, pusto. No i fajnie:) Aż do lasu, bo tam niestety tradycyjnie smycze z pso-cielętami wzdłuż i w poprzek drogi, a i niejedno stworzenie tego typu luzem. W lesie. Smutne to.
W Barchowie, w momencie opuszczenia pociągu zaczęło deszcyc. Płaszcz od deszczu nawet miałam na wierzchu na bagażniku profilaktycznie, ale nie chciało mi się zatrzymywać, by go wdziać;] Ale rozpędziłam się z miejsca;) Dogoniłam czoło pociągu, aż się maszynista śmiał i z minute jechał moim tempem;] Bano deszcz to niezgorsza motywacja. Na drogę nasypano świeżego piachu, co przyczyniło się do zwiększenia stopnia mojego przemoczenia. Ale bez przesady, to tylko 3km. Trzeba się ogarnąć w robocie, to może dostanę pozwolenie na jakieś ruszenie w teren;] Dziś niech pada, to mi mniej żal będzie siedzenia przy biurku.