avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl

Kampus Ochota

Sobota, 8 czerwca 2013 · dodano: 10.06.2013 | Komentarze 0

Bardzo się zmienił od czasu, gdy tu studiowałam. A aż tak dawno temu to nie było;) Dziś sama prowadziłam zajęcia dla przedszkolaków. A potem całe popołudnie odsypiałam;) No i na Dni Ursynowa na ostatnią chwilę na Kult już samochodem pojechaliśmy. Żal było nieco, ale za tydzień pierwsza od dawna wolna sobota, może się nadrobi:)

A w drodze powrotnej miała mżawka chłodziła w trakcie upału. Jakby się koło fontanny w czasie wiatru stało. Całkiem fajnie:)

Dziś dzień zjedzenia truskawki. Mógł być wcześniej. Ale ciągle była mowa - jeszcze tylko zdjęcie na pamiątkę. No i z moimi zdolnościami doszłoby do tego, że sroka zjadłaby truskawki, bo ciągle nie było pory na zdjęcie. Więc prosto z powrotnego roweru w wysokich temperaturach i tempie tęskniącego do domu człeka na pamiątkę dnia - balkonowe zdjęcie z truskawką;]