avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl
  • Sprzęt mój rower. o.

sprawunki rowerowe tarchomińskie

Czwartek, 21 maja 2009 · dodano: 21.05.2009 | Komentarze 0

dziś zwiedzaliśmy Tarchomin

a ja zgrzytałam zębami, że nie mogę w jednym sklepie obejrzeć kasków więcej niż 2 firm. ta wyprawa miała na celu zapoznanie się z jednym konkretnym modelem. kasku nie obejrzałam, sprzedawca zrobił wielkie oczy. kiedy zapytałam o konkretne modele. zaproponował wybór z tego co widać na podstawie tego jak widać (urody). rozumiem, że może pan lepiej czuje się w dziale rowery niż kaski, ale zawiodłam się tą wyprawą i trochę smutno mi było. nie wiem jak by to wszystko wyglądało, gdybym zupełnie zielona na zakupy przyszła. moja "oliwkowość" kaskowa jeszcze się nie poddaje, mimo wszystko spróbuję coś gdzieś sobie wybrać. choć raczej gdzieś indziej. na pociesznie kupiliśmy sobie po bidonie i koszyczku doń. zawsze coś.

powrót stara dobrą trasą przez żerańskie tereny kolejowe.
przynajmniej przejażdżka była miła.