avatar Ten blog rowerowy prowadzi nymphe z miasteczka Warszawa, Bródno. Mam przejechane 5985.19 kilometrów w tym 411.50 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 17.82 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy nymphe.bikestats.pl

pracowicie +sprawunki

Środa, 21 października 2009 · dodano: 21.10.2009 | Komentarze 0

do roboty w zacnym Wilanowie, który w szacie jesiennej prezentuje się tak:

wilanowskie klimaty 21.10.2009 © nymphetamina

przedpole pałacowe w Wilanowie © nymphetamina

przedpole pałacowe (Wilanów) 2 © nymphetamina

Teoretycznie na przedpole pałacowe już rowery wstępu nie mają. Zamknięto wszystkie bramki oprócz tej przy nowootwartej kasie i przy tejże rower należy zostawić. Ja jako pracownik się przemykam swoimi drogami;)
Deszcz rano, mżawka popołudniem. Kałuże dają mi usprawiedliwienie do jazdy środkiem pasa, dobrze, że jeżdżę poza szczytem. Ale bywają chwile, gdy drodzy auciarze przypierają mnie do brzega jezdni i kałużę z dziurą- niespodzianką zaliczyłam także, szczęśliwie udało mi się złapać równowagę - za pomocą buta i krawężnika...
Deszcz ma jeszcze tę zaletę, że chyba nieco przybijał spaliny do ziemi i nie śmierdziało tak bardzo jak to drzewiej bywało.
Nowy płaszcz z Decathlona psrawdził się średnio. Recenzja i porównanie z poprzednim razem innym. Póki co tylko zdanie o kapturze - sfruwa jak jadę, a na światłach na oczy opada;]

Spotkanie z mężem nad Wisłą i wyprawa na kaski do "świata roweru". Owocna:D
Potem odzieżowy, spożywczak i już można cieszczyć się sesją zdjęciową w Domu;)